pouziti stereo DAC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 11 18:49:08 CEST 2016

Ano, to se dalo očekávat. Ale otázkou je, o kolik to "nedrží".

A že jsou někde specifikované nějaké podmínky ještě neznamená, že to mimo
jejich pásmo ustřelí nade všechny meze. Jen to třeba pro danou aplikaci,
pro kterou
je to určeno, nemá smysl měřit a garantovat i jinde.

A rozdíl v cenách - zrovna dneska jsem se posmíval jednomu kolegovi,
který si koupil
"značkovou" speciální kartu do PC. Že prostě potřebuje mít dobrou
techniku, aby
nemusel řešit nějaké nekompatibility. No a přišla mu naprosto přesně ta
samá, jakou
mám já za 1/3 ceny, jen v jiné krabici. Dokonce i ten sáček, ve kterém
je to v krabici
vloženo je naprosto stejný, takže je celkem jasné, že to vyráběla stejná
linka v Číně.
Jen pro upřesnění - on i já je máme koupené v Česku, není to eBay-efekt.
Myslím a jsem dost často praxí přesvědčován, že funkce mezi cenou a kvalitou
určitě není monotónní, a rozhodně nemá lineární průběh.

PL