spousteci retizek, blokovani parkovani, po domacku, ale skoro hotove :-)

Úterý Květen 10 11:41:57 CEST 2016

No a nebo lyzarskou branku (tyc) co ma kloub a nejake zasouvani neresit. Akorat teda
aby se pak pri couvani pod autem nesprajcla...

A doplnit:
http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=Zaparkuj_a_zaplatis.jpg

D.O.