Re: Budič LED 24V se stmíváním

Středa Květen 4 20:52:50 CEST 2016

To by mě zajímalo, jak tohle funguje. To měříte proud po každé periodě?
A i tak, není světlo viditelně nestabilní, protože tam máte kvantizaci
střídy toho PWM? Předpokládám že PWM má jen 8 bit a i tak pro 50 KHz
potřebujete 12,5 MHz. Těžko bude nějaký ATtiny (nevím, neznám je) chodit
na 50 MHz jako některé Silabsy, aby jste si mohl dovolit PWM 10 bit. Při
změně napětí o 1 dílek (0,4%) se proud ledek změní možná o pár %. Třeba
to ve výsledku chodí dobře, ale PWM řízené klasicky analogově mi zrovna
na tohle přijde lepší...
Anděl