RE: Budič LED 24V se stmíváním

Zdeněk zdej na atlas.cz
Středa Květen 4 19:04:06 CEST 2016

Dělal jsem stmívač s ATtiny a bohatě stačil. Pokud chcete šetřit místem, tak
je ideální (DIL8). Ale v ceně až takový rozdíl nebude.
Kdysi jsem jeden stmívač koupil. Stmívání bylo udělané právě dlouhým stiskem
tlačítka a bylo to docela intuitivní. Stejně se většinou nastaví nějaký jas
a pak už se jen zapíná/vypíná krátkým stiskem. Je vhodné na to myslet při
programování a ukládat jas do EEPROM.

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of
jan.pruha na volny.cz
Sent: Wednesday, May 04, 2016 6:56 PM
To: hw-list
Subject: Re: Budič LED 24V se stmíváním

Jj. Přesně něco takového hledám. To schéma by mě zajímalo. Možná by nebylo
špatné ho nakreslit i kvůli vlastní dokumentaci :-).
Není ta ATmega zbytečné dělo? Nejde o cenu, ale čistě z principu.
Stmívání jsem uvažoval udělat pomocí dlouhého stisku ovladače (mám doma
místo vypínačů všude tlačítka). Nebo by šlo rozsvěcovat a zhasínat po rampě
a tu dalším stiskem zastavit na požadované hodnotě a nebo nechat dojet do
krajní hodnoty.
Ta 485 se taky hodí. Dal bych do rozvaděče třeba RBII s nějakým WEB serverem
a šlo by to ovládat třeba z mobilu.
Prostě spousta příležitostí k hraní. :-).

H.