USB micro B do panelu?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Květen 4 08:56:55 CEST 2016

Běžně se používá to, že se konektor naletuje na PCB a na něm jsou pak
úhelníky co se někam přišroubují (např. PCI karta v počítači) nebo je
to celé na jednom PCB včetně kompletní elektroniky (např. router s USB
konektorem) a tento PCB se do škatule vhodně usadí... Co tu máme plno
rozebraného HW tak je to takto skoro všude. Takže to co sháníte asi
nebude moc obrátkové zboží. Co se týká toho, aby konektor vhodně
vykukoval a nebyl utopen tak je stěna vhodně ztenčená (plast) nebo
končí plast a je tam plech s konektorama. Pro výrobce je to levný.