USB micro B do panelu?

Úterý Květen 3 22:18:41 CEST 2016

Když ale aby konektor dostatečně čouhal ven, tak by pak asi musel být tak vysunutý,
že by držel asi jen za signálové piny a to je málo, to by šlo brzy do kopru. To jsem
s jedním co mám zkusil a bylo to rychlý, utrhl se směrem "dovnitř" při zasouvání
kabelu, ani jsem s tím nemusel vaklat. Ale to co posílal Pavel vypadá dobře, to
zkusím,

D.O.