RE: [OT] zboží na poštu v Polsku

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pondělí Květen 2 08:55:53 CEST 2016

Pridam se k vlaknu. Takhle uz delsi dobu resim, jak si objednat a dopravit zbozi z TME.pl k nam. je to zbozi, ktere prej neni urcene pro nas trh . do rakouska ok, do polska ok, do nemecke ne, slovenska a cz ne .
hruza. kdyby nekdo nakupoval na tme.pl tak bych pozadal o jednu objednavku, staci by mi to na 1-2 roky, platba + provize predem atd.
nebo to nejak zkusit pres ty "skrinky" , ale nemam to do PL zrovna blizko( UL) .
tak kdyby nekdo mohl, prosim soukrome.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Monday, May 02, 2016 8:49 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] zboží na poštu v Polsku

Ja jsem si nechaval opakovane poslat balik na "poste restante". V dobach kdy jsem to pouzival bohuzel nebyla informace kdy to tam dorazilo (ale ja to mam par metru, takze mi to nevadilo. zasel jsem pripadne opakovane). Prodejci vesmes souhlasili i s dobirkou na poste restante (po tom co jsem jim vysvetlil situaci, ze jsem z CZ a platba do PL je pro mne problem). Potrebujete znat presnou adresu posty kam posilate!
Dalsi moznost je paczkomat (www.inpost.pl) Teoreticky to sice vyzaduje PL mobil, ale ja tam zadal vzdy nesmyslne cislo (predem jsme si overil pokusnym volanim, ze neexistuje), ony veskere informace prijdou i mailem (informace, ze je pripraveno k vyzvednuti, heslo). POZOR: to "nesmyslne" cislo si zapamatujte, potrebujete ho k otevreni skrinky.

Moznosti bude mozna jeste vic:), ja znam tyto Marek