Re: [OT] zboží na poštu v Polsku

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Květen 2 08:48:49 CEST 2016

Ja jsem si nechaval opakovane poslat balik na "poste restante". V
dobach kdy jsem to pouzival bohuzel nebyla informace kdy to tam
dorazilo (ale ja to mam par metru, takze mi to nevadilo. zasel jsem
pripadne opakovane). Prodejci vesmes souhlasili i s dobirkou na poste
restante (po tom co jsem jim vysvetlil situaci, ze jsem z CZ a platba
do PL je pro mne problem). Potrebujete znat presnou adresu posty kam
posilate!
Dalsi moznost je paczkomat (www.inpost.pl) Teoreticky to sice vyzaduje
PL mobil, ale ja tam zadal vzdy nesmyslne cislo (predem jsme si overil
pokusnym volanim, ze neexistuje), ony veskere informace prijdou i
mailem (informace, ze je pripraveno k vyzvednuti, heslo). POZOR: to
"nesmyslne" cislo si zapamatujte, potrebujete ho k otevreni skrinky.

Moznosti bude mozna jeste vic:), ja znam tyto
Marek