STM32 codewizzard

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Březen 29 10:56:30 CEST 2016

Jeden problém bude v tom, překvapivá většina lidůch nerozlišuje mezi jádrem operačního systému a operačním systémem. Podle
mě je to jako nerozlišovat mezi LED a optronem nebo tranzistorem a operačním zesilovačem.
FreeRTOS je pouhé jádro OS, ač název říká něco jiného. A ne moc hezky napsané.

OS obsahuje minimálně  ovladače zařízení.

Přiklad:
Jádro OS:
Linux, FreeRTOS ....

OS:
GNU/Linux, CoCox, ChibiOS, MS Windows.

FreeRTOS nepoužívám, jen jsem ho četl a zhodnotil jsem ho jako obtížně použitelný pro naše účely - řízení (většinou) motorů.

Sry za nevyžádaný edukativní mail.

ced