STM32 codewizzard

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 29 09:18:38 CEST 2016

Na některé aspekty použití FreeRTOS upozorňuje Pavel Píša v tt.
komentáři http://forum.root.cz/index.php?topic=12909.msg161720#msg161720
Tyhle poněkud širší souvislosti jsou zřejmě výsledkem dost dlouhé praxe
v oboru, p. Píša je zdá se fundovaný odborník.
Zajímalo by mě, jak to vidí zdejší osazenstvo - jsou zde lidé, kteří
FreeRTOS používají. Ale ty ostatní systémy se zde moc necitují, takže
lze nabýt dojmu, že se buď nepoužívají nebo jsou tak dobré, že s nimi
nejsou problémy. A to poslední není pravděpodobné.

Mrazík