Re: Zálohovaný zdroj 12V vs low-drop stabilizátor

Bc. Tomáš SKOČDOPOLE tomas.skocdopole na gmail.com
Pátek Březen 25 22:33:45 CET 2016

Mám si mám dát z každé strany jednu nebo dvě?... :( Teď se před Vámi
docela stydím. A já měl nějak vžitou představu, že polaritu mají jen
elektrolytické. Už je to teda relativně dlouho co jsem ze školy pryč,
ale to mě stejně neomlouvá. Nojo, v datasheetu to je také uvedeno...

Jinak když už jsem Vás otravoval - myslíte, že toto řešení bude (v
případě že nepřepóluju kondenzátory) OK?

Ten zdroj s baterií bude v centrálním místě budovy, odkud vedou
dvojlinky ke každému zařízení (cca 10ks), před kterými bude umístěn
tento stabilizátor. Plánuji dát ještě před každou větev pojistky,
kdyby náhodou (nebo je lepší dát je až za stabilizátor?).

Díky a ještě jednou se omlouvám.

Tomáš S.