Dotaz na inzerci

Petr P Rteppa na seznam.cz
Úterý Březen 15 09:43:18 CET 2016

Chtěl bych tímto poděkovat přívětivému člověku z konference. Hračku pro
kroužek elektroniky jsem dnes vyměnil za smršť. A hlavně jsem poznal dobrého
člověka. Proto asi tato konference je tak stará. A to mě těší.
Přeji všem vše pěkné a hodně konference.

Petr Žák

Brno

"Zdravíčko kolezi.
Likviduji jakés zbytky ve své sklepní dílně a rád bych je někde nabídl.
Jedná se o takové záležitosti jako osciloskop BM566 částečně funkční (závada
v časové základně) ale s kompletním servisním manuálem, soupravu pro hledání
závad v TTL logice HewlettPackard 5011T - kompletní, funkční včetně
dokumentace, voltmetr elektrodynamický obrovský v dřevěné skříňce 30 - 15 -
7,5V a další.
Dále pak nějaké zásoby vzniklé rozebráním většího než malého množství
řídících a výkonových elektronik.
Rád bych to nejprve nabídl zdejší komunitě, takže první otázka zní: jak?
Dále (pokud zde nebude zájem) kam s tím? Bazoš? Aukro?
Jde mi v prvé řadě o to, aby tyto věci, mající jakous (snad) hodnotu nešly
prostě do šrotu. Pořád jsem poněkud staromilský a nerad se smiřuji s tím, že
už se dnes neopravuje ale mění. Takže bych to rád nabídl tomu, kdo to ještě
využije. Od místní komunity nechci peníze leč čokoládu Milka s celými
oříšky.
Poradíte?

Kručinský