Dotaz na inzerci

Neděle Březen 13 18:07:39 CET 2016

Zdravíčko kolezi.
Likviduji jakés zbytky ve své sklepní dílně a rád bych je někde nabídl.
Jedná se o takové záležitosti jako osciloskop BM566 částečně funkční (závada v časové základně) ale s kompletním servisním manuálem, soupravu pro hledání závad v TTL logice HewlettPackard 5011T - kompletní, funkční včetně dokumentace, voltmetr elektrodynamický obrovský v dřevěné skříňce 30 - 15 - 7,5V a další.
Dále pak nějaké zásoby vzniklé rozebráním většího než malého množství řídících a výkonových elektronik.
Rád bych to nejprve nabídl zdejší komunitě, takže první otázka zní: jak?
Dále (pokud zde nebude zájem) kam s tím? Bazoš? Aukro?
Jde mi v prvé řadě o to, aby tyto věci, mající jakous (snad) hodnotu nešly prostě do šrotu. Pořád jsem poněkud staromilský a nerad se smiřuji s tím, že už se dnes neopravuje ale mění. Takže bych to rád nabídl tomu, kdo to ještě využije. Od místní komunity nechci peníze leč čokoládu Milka s celými oříšky.
Poradíte?

Kručinský