Termotransfer tiskárna pro potisk štítků na kotouči

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Březen 7 21:26:09 CET 2016

Ahoj Petre
Ja jsem GX430 pouzival denne. Nekolik desitek tisic etiket.
Minuly rok znicehonic po zapnuti nechtel najet ovladac, ani ji nenasel.
A to se delala serie nekolik stovek, des, musel jsem koupit v OV za 12
tisic novou a byl jsem rad ze ji maji.
Kazdopadne cena je na muj vkus vysoka, ale jde o rozliseni,  ktere
potrebuji na kody zarizeni.
Pouzivam USB i kdyz je ethernet.
Taky jsem myslel, ze je kurvitko, ale servisak rikal, ze ty tiskarny
natisknou daleko vice a nove FW nepomohlo.
Tak zkusim jeste ten servis i kdyz uz mam novou.

LK