Re: Termotransfer tiskárna pro potisk štítků na kotouči

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Březen 7 18:16:45 CET 2016

Původní zpráva ze dne 07.03.2016 od Jan Půhoný:

> nemáte někdo vyzkoušenou termotiskárnu na kotouč? Potřebuji tím
> tisknout samolepící štítky na kotouči. Šířka tisku do 104mm.

> Díval jsem se na Zebry, ale přijdou mi dost drahé.

Vždycky jsem dodával Zebry, nově mám v nabídce také Inermec od
Honeywellu, které jsou trochu levnější. Product manager tvrdí, že jsou
dobré, ale on je tam od toho, aby to tvrdil... Nicméně já sám používám
Zebry.

Měl jsem jednu Zebru a jednoho dne se nerozjela, bylo to zrovna loni
ke konci roku. Nemohl jsem odbavit zásilky, vytisknout štítky na
balíky, vytisknout štítky do 3D tiskáren, prostě byl to průser.
Naštěstí máme v Ústí servis pro Zebry a je to i můj zákazník, tak mi
ji tam opravili na počkání. Nějak zapomněla firmware, já ho sice
nahrával, tvářilo se to jako že OK, ale nebylo to OK. V servisu to
rozjeli nějakým speciálním programem od výrobce. Asi se aktivovalo
kurvítko, odpovídalo by to tomu. Stálo mě to asi 6 stovek bez daně a
víc než hodinu času.

Ten den jsem nakonec ještě zásilky odbavil, ale byl to stres. Tak jsem
si koupil druhou Zebru a teď mám dvě úplně stejné. Stejně tisknu víc
velikostí štítků a to přehazování je pruda. Tak se to hodí. A je dobré
mít záložní, protože tisknu štítky z několika svých aplikací a ani
jsem si tam nedělal alternativní výstupy na běžnou tiskárnu. Prostě
jsem na tiskárně štítků závislý.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem