Pomoc s Pythonerm

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Červen 13 12:38:49 CEST 2016

On 6/13/2016 10:11 AM, Miroslav Mraz wrote:
> Ale mě by docela zajímalo jaký styl je třeba opustit, resp. jaký styl
> pro python použít. Python moc nepoužívám, napsal jsem v tom jen pár
> malých skriptíků pro kicad a po pravdě řečeno mě to moc nenadchlo. V
> C/C++ píšu už dlouho, takže nějaká praxe už je a právě pro to se mi to
> snáze používá než nějaký python nebo třeba java. Prostě člověk musí
> častěji koukat do dokumentace, ale že by to vyžadovalo nějaký
> speciální styl programování, to jsem nějak nepostřehl. Pokud nějaký
> geniální styl máte, rád se poučím.

Ako povedal klasik: fortranovsky program sa da napisat v akomkolvek
jazyku (http://web.mit.edu/humor/Computers/real.programmers).

Python obsahuje mnoho prvkov prevzatych z funkcionalnych jazykov:
zoznamy, funkcie vyssieho radu, lambda kalkulus... a z toho vyplyva iny
styl programovania pre tych, ktori tieto vlastnosti vedia a chcu vyuzit.

Keby ste si pozreli ten FP101 kurz o funkcionalnom programovani, ako som
odporucal, tak by ste to v tom Pythone videli.

-m-