Pomoc s Pythonerm

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červen 13 10:11:08 CEST 2016

Ale mě by docela zajímalo jaký styl je třeba opustit, resp. jaký styl
pro python použít. Python moc nepoužívám, napsal jsem v tom jen pár
malých skriptíků pro kicad a po pravdě řečeno mě to moc nenadchlo. V
C/C++ píšu už dlouho, takže nějaká praxe už je a právě pro to se mi to
snáze používá než nějaký python nebo třeba java. Prostě člověk musí
častěji koukat do dokumentace, ale že by to vyžadovalo nějaký speciální
styl programování, to jsem nějak nepostřehl. Pokud nějaký geniální styl
máte, rád se poučím.

Mrazík