[OT] Utajena havarie letadla?

Sobota Červen 11 07:30:49 CEST 2016

Tak když se ztratilo letadlo někde nad oceánem, tak chápu, že to nikdo
neviděl a nikdo vlastně dosud neví, kam přesně spadlo nebo co se stalo. Ale
v hustě obydlené oblasti by to museli objet men in black a vymazat lidem
paměť, aby to 100% ututlali.

Nebo nám tu snad běžně padají letadla na hlavu a nikdo si toho nevšimne?

P.K.