Re: Nové "LSD" tužkové accu 2,4Ah Tronic z Lidlu....?

Pátek Červen 10 08:30:52 CEST 2016

Ono je možné prodávat kdeco, i na první pohled leštěný prd, ale pokud
prodejce vyřizuje reklamace v souladu se zákonem, nemůže mu nikdo nic. I
kdyby někdo prodával NiMH tužkovky s udávanou kapacitou 5000mAh (a určitě
se takové prodávají - na aukru jsou v tuto chvíli 5500mAh za 29 Kč kus), dá
se tak docela úspěšně podnikat, pokud bude všechny reklamace vyřizovat.
Jenže spousta zákazníků to nechá plavat, protože je to pár korun nebo to
prostě nepoznají nebo zahodí účtenku.

V případě Lidlu to ale na 99% nebyl úmysl Lidlu, ale jeho dodavatele /
výrobce baterek. Nebo i výrobní vada, třeba se linka zbláznila a dávkovala
do baterek míň elektrolytu ;)

P.K.