Re: Nové "LSD" tužkové accu 2,4Ah Tronic z Lidlu....?

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Červen 10 08:16:07 CEST 2016

Hm, takze nabuduce, ked budete reklamovat, ze vase auto zle startuje,
tak budete ocakavat ze skusia nastartovat niekolko aut na sklade... :-)
On aj zakon urcuje, ako riesit reklamaciu. Takze zaoberat sa v prvom
rade vami kupenym konkretnym tovarom je nutne.

Niekto tu spominal COI. Prave ona skuma, ci bola reklamacia riesena v
sulade so zakonom. Neskuma z technickeho hladiska opodstatnenost
reklamacie. Na to su urcene organizacie, obvykle autorizovany servis a
podobne. (vychadzam so slovenskej legislativy, ceska bude zrejme podobna)