Re: Převodník ethernet RS232

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 11:50:24 CEST 2016

Tod otazka na vyrobce PLC. Predpokladam ale ze pokud pouzivaji prevodnik
serial-ethernet(a asi to tak bude nemyslim si ze predelavali cely HW plc)
tak o vlastni komunikaci se stara obvod ktomu urceny. Jen mne napadlo
jestli v tom SW od Conextop neni neco cim by se dalo udelat nejake lepsi
nastaveni. Nechce se mi tam registrovat abych koukl co to vlastne umi a ani
to nemam s cim vyzkouset, ale pokud jste uz registrovaty tak tam maji
nejake pdf tak je stahnete a kouknete na ne.
Jinak pan Poucha nezklamal a jako vzdy ma reseni na sklade.