Re: Převodník ethernet RS232

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červen 9 09:59:50 CEST 2016

K bodu 2 - to je asi cesta. Bude to vyžadovat úpravu na straně serveru,
protože přes vestavěný ethernet to komunikuje protokolem modbus-TCP, ale
přes servisní konektor modbus-RTU. Ono to ale naštěstí na modbus-RTU
nedoddržuje úplně standardy, hlavně pokud jde o timeouty. Takže jsem
vyzkoušel, že modbus-RTU proleze přes TCP/IP. Pak pouze při odesílání z
pc do plc bude nutné doplnit kontrolní součet, protože ten v modbus-TCP
není.

Martin Záruba