PT100 Splitter

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 8 09:10:03 CEST 2016

Termistory?
Nemoze sa to potom rovno urobit tak ze tam budu dve Pt100-vky, ktore
budu vykurovane na teplotu meranu tym vonkajsim Pt100 senzorom? Tie
dve Pt100-vky sa vyvedu von,
Treba "len vymysliet" tu ohrievacie teleso a "len doprogramovat"
meranie Pt100 a naslednu regulaciu teploty. "Nic zlozite".

Dňa 8. júna 2016, 9:05, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: