PT100 Splitter

HW konfera Kuba hw na matl-bula.cz
Středa Červen 8 09:06:01 CEST 2016

Zdravim,

no cekal jsem kdo se ozve s potenciometrem a motorem :-) Ovsem
opakovatelnost nastaveni bude mizerna a pri letmem pohledu na tabulku
zavislosti odporu na teplote u PT100 je jasne ze to je nerealne....

Ano, jeden system je uzavreny a ma vstup pro PT100, druhy system je
otevreny a vstup muze byt jakykoliv....