Re: Tip 1DIN autorádio Ebay/Ali

Pondělí Červen 6 21:50:20 CEST 2016

USB fleška malá rozměrem, ale s velkou kapacitou (8-16GB, víc pro audio
není potřeba), vám bude stačit tak jedna.

Ten kablík do AUX in je primitivní, ale účinné řešení, to snad ani nemůže
narazit na nekompatibilitu ;) A kolikrát do roka to budete potřebovat?

Slot na kartu má význam, když máte víc karet s více druhy muziky, ale to
těch USB flešek můžete mít vlastně taky. Osobně jsem SD karty používal,
dokud jsem měl ve starém autě vlastní = upravené rádio, kam jsem zabudoval
MP3 přehrávač právě se slotem na SD kartu. Dneska mám v jiném autě FM
modulátor, do kterého je vražená jedna 8GB fleška, ale nehraje to moc
dobře, někdy v tom chrastí :( Ale zas to stálo 189 kočun. Plánuju nějaký
upgrade audia ;)

P.K.