Tip 1DIN autorádio Ebay/Ali

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pondělí Červen 6 22:38:03 CEST 2016

No dokonce ani ty za 2400 ho nemají (DEH 2800). To byla právě ta
motivace koupit to někde v Asii, protože tam je BT v kde čem. Jenže na
druhou strnu jsem BT chtěl spíš jako nějaké "option", protože reálně ho
třeba dnes nepotřebuji. Ty levnějsí Pioneery mají aspoň aux in, takže v
nejhorším i přes kabel, i když samozřejmě, dvakrát elegantní to není.
Všechno je o nějakém kompromisu. Takže asi rozumná volba je oželet BT a
mít záruku, že to bude k poslouchání, než mít vybavené chrastítko z Ali.
Chci to hlavně kvůli MP3 z elektronického média, ani CD nepotřebuji.
To mi víc než BT chybí (momentálně) ten slot na kartu, která tak z rádia
netrčí a vše je velmi kompaktní. Samozřejmě i USB se dá koupit ve velmi
krátkém provedení.

PS: osobně ani ve svém okolí nikoho neznám, kdo v autě nebo doma
provozuje audio přes BT, takže nemohu úplně posoudit, jek moc je to
skvělá věc. I když osobně jsem taky ročník trochu v +, takže možná je to
tím. Dcera to třeba v autě používá, protože běžně poslouchá na
sluchátka, takže jen vyndá sluchátka a hraje auto, což je asi prima. Já
takový případ použití ale (momentálně) nemám.

Martin M.