Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Červen 3 10:14:43 CEST 2016

Zdravim,

mam tiez take RPi, raspbian, ako router, vpn, dhcp a podobne blbosti,
dokopy nic to nerobi. Poriesil som tam read only FS, to co sa meni je v
ramdisku, ostatne je RO. Par mesiacov o tom neviem.