Re: Nové "LSD" tužkové accu 2,4Ah Tronic z Lidlu....?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 2 12:08:15 CEST 2016

Na baterce je právě uvedeno 2400mAh, kdyby nebylo, tak by se to dalo
vykládat jinak.

Ano, ty  z várky někdy před půl rokem 2300mAh jsou OK. Některé( tak 2 z 10
kusů) lehce překračují i 2300mAh. ( 2360, 2340mAh ) zbytek byl do -5
procent.
Také jsou těžší, ale to už jsem psal.

Bez
virů. www.avast.com