Re: Nové "LSD" tužkové accu 2,4Ah Tronic z Lidlu....?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 12:02:54 CEST 2016

Tak dělal jsem si srandu, ale je možné, že to někdo nějak mohl vymyslet, aby
to právně prošlo, pokud to není na konkretní baterce napsané tak to asi

bude dost problém.

Ale proč píšu jen info by mě zajímalo, jak na tom byly s kapacitou ty

původní 2300mA ty byly v pořádku?

Zdeněk Aster