hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Sobota Červenec 30 11:47:28 CEST 2016

Zvlastni, postup uvedeny na konci jsem dvakrat videl pouzivat, kdyz mi
instalovali klimatizaci. Bylo mi to divne. U te prvni musel technik za par
mesicu prijit znova a dofouknout tam chladivo protoze klima v zime
neklimovala (24/7 provoz) - bylo to zrovna den pred tou tezkou ledovkou :-).
Nejaky budik kterym meril tlak chladiva ukazoval velky podtlak. Ta druha
zatim jede.

Jak se projevi dlouhodobe vzduch v potrubi?

Ta vyveva byva nejak vyznamne draha vec, ze to ten clovek nemel?

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz