Re: C a štábna kultúra -> was:Re: LPCxpresso: Potize s optimalizaci

Čtvrtek Červenec 28 09:17:03 CEST 2016

Taky se mi v jednom programu vytrvale objevuje varování. Mám pointer na
int, jenže pak celé pole potřebuju uložit do flash a tam to u Silabsu
nejde jinak, než po bajtu. Holt porušovat pravidla můžete, když víte
proč a jak :-)
Anděl