RE: zabezpečovačka Jablotron s ethernet nemá někdo a DHCP problém

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 21 11:32:15 CEST 2016

Jo tak jsem to taky udělal, ale chtěl jsem než začne člověk prudit
výrobce, mít třeba od někoho zprávu, ne já nemám problém nebo

jé mě to dělá to samé. Protože když budu jen osamocen, tak většinou

to je tak, že výrobce/dodavatel teď nemyslím nikoho konkrétního,

řekne ne my máme tísíce instalací a není problém tp je Váš problém

pokud se mi ozve ještě někdo tak to už pro ně bude trochu problém

mě takto odbýt.....

Ale dík za zajímáve info.

Je to bohužel životní letitá zkušenost, jeden příklad za vše. Při

upgrade pokladního software nám tisklo v krámu odstránkování navíc

bylo to u prodejen potravin tak deset let dozadu. Kontaktoval jsem výrobce,

říkám udělali jste chybu dělá to tohle a tohle. Odpověď ne to není problém

máme stovky instalací to by dělalo více lidem. Holt nezbylo nic jiné napsal

jsem rezidentní program, který to pod dosem odchytával a ničil.

Napsal jsem výrobci co jsem udělal a jak jsem to vyřešil a víc jsem

se s nimi nebavil. Po roce se mi ozval s obrovskou omlouvou, že mám

pravdu a že to našli a že očividně tento druh sestavy s tímto nastavením

jsme používali jen my proto nikdo jiný neřval. Což mě samozřejmě velmi

potěšilo od té doby co jsem řekl bylo svaté až jsem si musel dávat pozor
když

jsem netušil jestli fakt není chyba u nás protože naopak vše se kontrolovalo

co jsem prohlásil.

No a poučení je takové, že když jdete po těchto firmách tak Vás berou i

když to zdůrzníte jako koncový user idiot a podle toho s vámi jedná idálně

nějaký člověk na info lince, který ani nemusí vedět přesně jak dhcp funguje

a tak podobně tak asi tak. Sorry za ten monolog.

Zdeněk Aster