Re: zabezpečovačka Jablotron s ethernet nemá někdo a DHCP problém

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 11:28:19 CEST 2016

Tak jsem napsal dotaz na Jablotron. Reagovali téměř okamžitě (za 10
minut) s tím, že o chybě vědí, že děkují za informaci a že v nové verzi
firmware bude opravena. Myslím že docela dobrý přístup.

Martin Záruba