Re: zabezpečovačka Jablotron s ethernet nemá někdo a DHCP problém

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 07:29:33 CEST 2016

Je to jednotka JA-101K-LAN. Mám ji asi 4 měsíce. Vše bez problémů,
komunikace s firmou Jablotron perfektní. Na starém routeru nebylo možné
tento nedostatek zjistit, ale vzpomínám si, že jednou se mi stalo, že
došlo ke konfliktu IP adres, ale tenkrát jsem to připisoval hloupému
routeru a ne zabezpečovačce. No a Mikrotik to teď nabonzoval a to je
dobře. Budu kontaktovat Jablotron.

Rád bych alespoň touto cestou poděkoval panu Asterovi nejen za to, že mě
přesvědčil (moc nemusel) na Mikrotik, ale pak vydatně pomohl s
nastavením. Nemyslím si, že jsem úplný bfu, ale to, co umí Mikrotik (za
necelých 1000 Kč) mě fascinuje. Lecos už chápu, ale vždy mě překvapí, co
vše tam jde udělat.

Martin Záruba