Re: zabezpečovačka Jablotron s ethernet nemá někdo a DHCP problém

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Červenec 20 22:25:39 CEST 2016

Jasne, ze napadlo nicmene se mi to nezdá, ze by tam byl
takový bug tak bych rád někoho kdo to zkusí, když odpojí
připojí kabel co to udělá, třeba je problém u nas nebo v nějake
kombinaci, když mi to někdo potvrdí půjdu hned po výrobci,
ale vím jaké to je tak bych měl rád ještě alespon jeden vzorek
co se bud takto chova nebo ne.

Diky
   Zdenek