3D tisk - problem s ucpavanim s PLA a malymi prurezy - zaver

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 19 21:03:46 CEST 2016

On Tue, 19 Jul 2016, Petr Simek wrote:

> Snizil jsem retrakci z 2mm na 1mm a teplotu trysky z 220 na 195 stC
> a vytisk se povedl! Bylo to s pomocnym objektem a vrtsvou 0.3mm .
> Tiskl jsem zatim jen takovy vyrez problematicke casti, odpoledne to
> zkusim cele se stavajicim nastavenim jak to dopadne.

Zdravim

Takze zaver - vytisk s novym nastavenim a pomocnym objektem se povedl.
Nasledny test problematicke casti bez pomocneho objektu se taky povedl.
Zkusil jsem snizit vysku vrstvy z 0.3 na 0.2mm a zase uspech.

Problem tedy byl v prilis vysoke teplote trysky 220 st a velke retrakci
2mm. Po snizeni teploty trysky na 195 st a snizeni retrakce na 1mm
to funguje - prurez jednotlivych vystupku je asi 4-5mm^2 a ani jednou
uz se to nezaseklo.. Netusim ktera z tech dvou veci mela vetsi vliv,
ale to uz zkoumat nebudu..

Dik vsem za rady, snad tenhle zaver poslouzi i ostatnim...