Je mozne odposlouchavat komunikaci pres USB?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 19 20:41:53 CEST 2016

Ale tak jo, jasně, já jen jestli někdo nezná nějakej fígl a nešlo by to
jen doinstalací něčeho na servisní notebook.

Jinak mi ale pořád připadá jednodušší napíchnout se druhým převodníkem
přímo na ten FTDI (samozřejmě na té TTL straně :) - nemusím řešit převod
úrovní.

I když zase jestli si to povídá souběžně přes K i L, tak si to moc
nezjednodušším, musel bych ještě rozpoznávat, po čem se právě mluví, což
u toho ryze HW řešení je celkem jasné. Možná bude pro začátek stačit tam
pověsit logický analyzátor, poslouchat obě linky najednou a logovat.

Pavel Kutina