TME levnejsi dopravne

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Úterý Červenec 19 17:27:38 CEST 2016

Zajimave, me nikdy TME neprislo druhy den, at jsem delal objednavku kdy jsem
chtel. Naproti tomu jak uz jsem psal, tak cena za dopravu nema vliv na dobu
doruceni..

Jak to ma fungovat, kdyz to chci fakt rychle?

Aneb v pondeli objednam, v utery se nic nedeje, ve stredu v cca 10 hodin
rano mam balik na stole. Ale mozna jsem mel jen dvakrat stesti.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz