TME levnejsi dopravne

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Červenec 19 17:12:01 CEST 2016

No já myslím, že i kdyby tak to budou uměle zdržovat, uplně
stejně jako třeba česká pošta brzdí klasický balík, protože pak

to parazituje na službe balik do ruky a na poštu, který má 24hodin...

A nikdo by ji nekupoval...

Takže předpokládám, že to dají normálním svozem co jezdí každý den,

ale pošlou to prostě ten druhý den, aby doručení bylo 3. nebo 4. den....

Přemýšlím, jestli by důvodem nemohla být některý dny velká vytíženost,

vyskladňování a tímhle by to celkem dokázali trošku regulovat,

protože kdo nespěchá tak počká a ušetří :-)

Ale zajímá mě to kdy dorazí to jo.

Mě už i tak ta cena přišla hodně dobrá 95Kč...

Zdeněk Aster