3D tisk - problem s ucpavanim s PLA a malymi prurezy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 19 09:33:53 CEST 2016

On Mon, 18 Jul 2016, Milan B. wrote:

> - zmensit retrakciu
> - zlepsit chladenie studenych casti extrudera

Zmensil jsem retrakci a !snizil! jsem teplotu trysky (dle rady PZ)
a jeden vytisk se povedl. Mel jsem pocit ze mi pomahalo zvysovani
teploty trysky ale asi to byla mylka, budu s tim jeste experimentovat.

> Ten valcek na konci je OK, kopiruje vnutorny tvar trysky.
>
> PLA makne pri nizkej teplote - ak zmakne aj v studenej casti extrudera,
> roztlaci sa a zasekne sa o rozne spoje a prechody medzi konstrukcnymi castami
> extrudera.

Jo je to tak, asi by to chtelo vetsi ficak na chladici extruderu.
Ale mozna jsem to jen prehnal s teplotou trysky. Uvidime jak dopadnou
dalsi vytisky.