Etalon napatia v Praktickej elektronike

Kosta kosta na hrajme.si
Sobota Červenec 16 15:32:48 CEST 2016

Lidi Vám uniká základní pointa, tady vůbec nejde o to jak být lepší,
tady jde jen a pouze o prachy.

Od té doby co jsem byl v AR se situace jen zhoršila - bajvávalo AR
červené, AR modré, PE, a pár dalších - všude bylo cosi jako redakce.
Dnes je jen AR-PE s jednou sloučenou redakcí (1-5 lidí) a pár
externisty. Ti lidé nemají zájem nic zlepšovat, jsou rádi, že za svou
práci něco dostanou, cokoli navíc je jen hobby. A v neposlední řadě,
není konkurence a hned tak žádná nebude, dvorek je moc malej,

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský