Etalon napatia v Praktickej elektronike

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červenec 16 14:59:32 CEST 2016

Dne 16.7.2016 v 12:51 konfera na efton.sk napsal(a):

> Ten problem so softom podla mna riesitelny je, ale musela by si to zobrat pod patronat priamo redakcia s nejakym ftp a/alebo nejakym svn/git serverom, ktore by predstavovali urcitu zaruku dostupnosti; je otazne, ci na to maju kapacity, a ci s tym autori konstrukcii suhlasia. Vlastne nezaujimam sa o to, mozno to uz aj existuje (?).

On ten soft na redakčním webu je:
http://www.amaro.cz/programy.html

Ale je dost neuspořádaný - hledat v tom soft pro charlieplexing jde jen
proto, že to slovo je dlouhé a unikátní.
Třeba vláčkové časopisy víc pracují s QR kódama, to se mi zdá lepší.
Dostanu stránku k článku, kde jsou videa, tabulky kódy, prostě co je
potřeba.