Reklamace gelove Pb baterie

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Červenec 15 16:11:29 CEST 2016

Dne 15. července 2016 15:57 Jan 'yanek' Bortl <yanek na yanek.cz> napsal(a):

> Jestli je tam takto male napeti, tak je dost velka pravdepodobnost, ze
> jeden clanek je po smrti dosti meritelne. Alespon baterie, ktere se ke me
> dostly a mely 10.5V, tak uz jsem je nikdy nespasil (se to projevilo se to
> nejpozdeji na kapacitni zkousce).
>

> No to jsem se snazil panu rediteli vysvetlit, ze opravdu nemam zajem delat
nejake problemy a ze moje zkusenost je podobna te vasi. Tedy pokud
reklamaci uznaji tak si tim moc nepomuzou a budou to mit jeste o kilo
drazsi za postovne k nim. Ja ale neverim, tomu ze by nekdo zvlast v TME
delal nejakou kapacitni zkousku - to by museli poslat vyrobci (opravdu se
bude SSB zabyvat jednou reklamovanou baterii za 300Kc?). A nebo to prdnou
na nabijecku jak jsem psal a poslou mi zpatky s tim, ze je ok.

> Jak tak ctu ten polsky datasheet, tak tam uvadi zivotnost 6-9 let pri 500
> cyklech na 50% (!) kapacity. Opravdu je ta baterie lepsi nez noname z prvni
> drogerie? Ze je draha jeste nic neznamena :-/

Tohle se hrozne tezko hodnoti - temer nikdy nejste schopen zopakovat realne
pouziti dvakrat za sebou. Dalsi problem je, ze malokdy jsou splneny
technicke parametry pouziti - zvlast pokud se bavime treba o pouziti v
UPSkach.

RV