Reklamace gelove Pb baterie

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Červenec 15 15:43:34 CEST 2016

Dne 15. července 2016 15:15 Jan 'yanek' Bortl <yanek na yanek.cz> napsal(a):

> Uz tam maji volbu za 40 - jde to poslat neurgentne a zatim vzdycky to
> prislo stejne rychle jako za tu stovku nebo kolik.
>
> hmm jsem si nevsiml dik za info

> Jedna nedavna ve vysledku pozitivni zkusenost s reklamacemi:
>
> Nedavno jsem reklamoval v TME spatne dodanou zasilku - misto nejakych
> triaku za ~40kc prisly kondenzatory za zhruba stejnou cenu. Vyplnil jsem
> jakysi formular na webu, kde se dalo zadat, ze vadne zbozi posilat zpet
> nehodlam. Pak prislo par mailu, ze se s tim neco deje. Za cca tri dny od
> odeslani formulare prisel balicek s temi spravnymy triaky. Po tech
> [...]

no zkusil jsem to a napsal, ze to vracet nehodlam...uvidime co napisou

> Zkousel jste tu baterii nabijet? Pokud ma v haji jeden clanek, tak by to
> mohlo jit poznat tepelne. Pripadne udelejte kapacitni test. Klidne
> opakovane.

ale jo ja verim, ze pokud ji pripojim k nabijecce tak ze naskoci a bude
svorkove napeti drzet...cele je to o tom, ze jsem kupoval baterie, ktere
jsou prakticky 2x drazsi nez bezne provedeni s planovanou zivotnosti 6-9
let coz v tom modelu je naprosto realne (mam 10 let starou Yuasu, ktera
stale je ok) - ze tam baterky vestavim a nebudu to dal resit -  v tomhle
modelu je maly odber a nebijeni bude pomale a setrne - veskere predpoklady
aby tam  ty baterky byly leta

navic kdyby to byla nejak jinak pouzitelna baterka tak se na to vybodnu a
dojdu koupit vipow co je za 130Kc/kus - skoro se to ted jevi jako
nejjednodussi reseni :-(

<reklama>