OT: novy sporak

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Červenec 4 14:12:06 CEST 2016

> indukce fajn, sam jsem pro, ale nekdy jsou omezeni elektrikou a
> penezma, pak se do teto kategorie indukce nevleze.

Chápu, jen jsem to připodotkl proto, že někdo kdo to nemá vyzkoušené
chce přejít na indukci, ale má pocit, že by odříznutím se od plynu o
něco přišel.

> a co se fw. tyka, to v dtestu konstatujou uz delsi dobu,
> pracky/mycky, jak cistit bez vody a elektriky :-).
> to proste nejde  :-).
> t.

Ten dTest jsme si kvůli tomu i koupili a vybrali myčku z řady, která
vypadala nejmíň špatně. Ta stará byla bohužel už moc stará a náklady
na opravy začaly růst nade všechny meze, takže jiné řešení nebylo.

Aleš Procháska