OT: novy sporak

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pondělí Červenec 4 13:51:08 CEST 2016

indukce fajn, sam jsem pro, ale nekdy jsou omezeni elektrikou a penezma, pak se do teto kategorie indukce nevleze.
a co se fw. tyka, to v dtestu konstatujou uz delsi dobu, pracky/mycky, jak cistit bez vody a elektriky :-).
to proste nejde  :-).
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Monday, July 04, 2016 1:47 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: novy sporak

Já bych už nekupoval nic jiného než indukci, bez plynu. To je tak pohodlné na použivání i čištění, že se s tím podle mé zkušenosti nemůže nic srovnávat.

BTW, když už je tu ten kuchyňský koutek, nesetkal jste se někdo s nějakým alternativním "partyzánským" firmwarem do myčky nádobí? Myslím tím nějak předělaný, aby se hlavní funkce myčky změnila z šetření vodou na mytí nádobí? Máme teď novou AEG a ta je tak úporně úsporná, že si přímo o nový firmware říká :-)

Aleš Procháska