Jaky byste chteli laboratorni zdroj

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Neděle Leden 31 15:01:57 CET 2016

> Bude možnost odpínání celého zdroje od zátěže jedním tlačítkem na panelu?

Tuto vlastnost bych také uvítal! Ideálně s indikací LED připojeno/odpojeno.
Ale lab zdroj (Manson) mám nedávno nový, takže váš asi nekoupím..

Co mi u Mansona chybí je indikace zda jsem v režimu jemného, nebo
hrubého nastavení,

zajímavá je možnost řízení přes USB a jakýsi konektor, ale to jsem
ještě prakticky nevyužil.

Fajn je zadní výstupní konektor(y) - zdroj občas používám k nabíjení
NiMh packů, takže nepřekážející kablíky jsou fajn.

--
jd

..