Re: OT: Tarifní revoluce

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 30 23:00:34 CET 2016

Můžu vás ubezpečit, že víkendovým samostudiem zákonů o vyjímání ze
zemědělské půdy jsem dosáhl nesrovnatelně lepších znalostí než všichni
úředníci v pořadí stavební úřad ... odbor životního prostředí ...
krajský úřad.  Pomohl mi až přímý kontakt na ministerstvo. Tam
kupodivu věděli všechno a pomohli.  Ještě že je ten Internet. Jinak
jsem zaplatit nekřesťanské peníze za vyjmutí ze zemědělské půdy pro
stavbu na vlastní zahradě.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW