Step-down menic

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Leden 26 22:11:37 CET 2016

Tak som do toho DS pozrel a ano, je to obvod s tranzistorom a diodou,
dve diody boli na ochranu proti prepolovaniu. Ja som pouzival to, tak
som si to zapamatal... Ale nemyslim, ze je to o moc zlozitejsie, ta
logika/program na vypinanie v takom zariadeni uz aj tak vacsinou je, len
to treba prepojit :)

Jaro