PLC - pomoc pri vybere

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Leden 26 17:35:53 CET 2016

Tady nejde o oblibence. Mne je to relativne jedno a posledni roky mne
situace donutila delat snad ze vsemi vyrobci a kazdy ma svoje. Delam v
oboru kde jsou penize az na prvnim miste takze se hledaji alternativy.
Komford siemense to nema ale musim rict ze siemens zase za mne nema komford
moelera a tady to je uz o oblibenci ale malokrate se mi ho podari prosadit.
Mne se daleko lepe totiz programuje v zebriku nez v tech logickych blocich,
ale jak rikam je mi to jedno. Posledni dobou teda cca 2 roky jsem logo ani
nikde nenasadil ani S7-200 ani 1200 za to jsem nasadil alternativu S7-200
od technoline a jede jak  praku. Podpora je krasna vec jenze alezi odkud
jste a ke komu se dostanete. Jsou technici a technici.